Groupon, globalny lider na rynku ofert lokalnych, we współpracy z międzynarodową organizacją ekologiczną WWF rozpoczyna dzisiaj w kilkudziesięciu krajach na całym świecie kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi lokalnych społeczności na zagadnienia związane z ochroną środowiska. W trakcie 7-dniowej akcji, za pośrednictwem platformy Groupon, zbierane będą środki na realizację projektów prowadzonych przez WWF w poszczególnych krajach oraz prowadzone będą działania edukacyjne za pośrednictwem mediów społecznościowych. W Polsce zebrane pieniądze pomogą Fundacji WWF Polska w ratowaniu zagrożonych wyginięciem rysi, wilków, niedźwiedzi oraz rzadkich fok szarych.
Przygotowana wspólnie z WWF kampania jest także pierwszym globalnym projektem realizowanym w ramach programu Groupon Społeczność, integrującego wszystkie dotychczasowe działania charytatywne lub CSR oraz tworzącego uniwersalną platformę wsparcia i rozwoju lokalnych inicjatyw.
Naukowcy szacują, że w Polsce żyje tylko 100 niedźwiedzi, 200 rysiów i 850 wilków. W Bałtyku występuje 20 000 fok szarych - - to zaledwie jedna piąta ich liczby sprzed niecałych 100 lat. Zebrane w ramach kampanii środki pomogą WWF Polska w realizacji działań na rzecz ochrony tych 4 gatunków zwierząt. Aby wesprzeć kampanię wystarczy wejść na stronę groupon.pl/wwf i kupić ofertę charytatywną w jednej z wybranych opcji: foka szara (10 zł), foka szara i ryś (20 zł), foka szara, ryś i wilk (30 zł) lub foka szara, ryś, wilk i niedźwiedź (50 zł). Zebrane środki zostaną w całości przekazane fundacji WWF Polska.
Informacja o WWF
WWF jest jedną z największych organizacji ekologicznych na świecie, chroniącą przyrodę w ponad 150 krajach. Misją WWF jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego naszej planety i kształtowanie przyszłości, w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą. WWF ratuje zagrożone gatunki zwierząt. Prowadzimy działania na rzecz ochrony największych polskich drapieżników – rysia, wilka i niedźwiedzia oraz ssaków bałtyckich – foki i morświna. Organizacja walczy także z nielegalnym handlem ginącymi gatunkami roślin i zwierząt, chroni rzeki i lasy oraz promuje zrównoważone rybołówstwo i stara się przeciwdziałać zmianom klimatu. Więcej na temat WWF na stronie wwf.pl.
Informacja o Groupon
Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.
Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę Groupon Works.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wspolna-kampania-groupon-i-wwf